Kirjeldus
Xiaomi välisrehv 8.5×2″ 50/75-6.1. Sobib paigaldamiseks 8.5×2″ 8 1/2×2” väliskummi asemele, elektritõukeratas Xiaomi Mi 1S, Xiaomi Mi Pro 2, Mi Electric Scooter 3, samuti elektriline tõukeratas Gotrax GXL. Välisrehv 8.5×2″ 50/75-6.1 erineb tavalisest Xiaomi väliskummist selle poolest, et rehvi kontaktpind maaga on kaetud libisemiskindla (non-slip) kihiga. Nii on tagatud parem pidamine vihmas või porise tee peal sõites. Samuti erineb rehv tavalisest rehvist selle poolest, et selle karkass on originaalrehvist jäigem (tugevam, vastupidavam põrutustele) ning rehvi saab velje sobivuse korral kasutada ka tubeless (ilma sisekummita) rehvina. Näiteks sobib rehv tubeless rehvina kasutamiseks elektritõukerattale Blaupunkt ESC608. Xiaomi välisrehv vajab tavaliselt vahetust kui rehvi rõhu puudulikust kontrollimisest tingituna siserehvi purunemisel on sõidetud tühja rehviga. Tühjalt sõites kulutab tekkiv hõõrdejõud läbi rehvi karkassi ning sama välisrehv enam kasutamiseks ei sobi, kuna siserehv võib kergesti uuesti puruneda. Samuti vajab Xiaomi välisrehv vahetust kui rehvimuster on sõitmisest kulunud. Xiaomi elektritõukeratta tagumist rehvi ei tohiks ka kindlasti pidurdades blokeerida (“kaapsu tõmmata”), kuna selline kasutusviis sööb rehvist eriti kiiresti läbi. Kune elektriline tõukeratas on oma sisekummide väikese õhumahu tõttu eriti vastuvõtlik sisekummide purunemisele põrutuste toimel, siis soovitame kontrollida rehvirõhku kord 2 nädala jooksul või kui elektritõuksiga harvemini sõita, siis enne igat sõidukorda. Rehvide pumpamisel soovitame kindlasti kasutada manomeetriga pumpasid, et tagada täpne elektrilise tõukeratta tootja poolt soovitatav rehvirõhk. Kui teie Xiaomi elektritõukeratas vajab remonti või välisrehv vahetust, siis saab aidata meie elektritõukeratastele spetsialiseerunud töökoda. Rehvi vahetusi teostame ka ootetööna. Tagumise rehvi purunemise korral on Xiaomile võimalik soetada ka terve tagumine ratas, mille tervelt vahetamisel pääseb rehvivahetuse tööst. Elektritõukeratta rehvivahetuse teemal on võimalik lugeda pikemalt meie blogipostitusest.