Lühikokkuvõtte: osadel juhtudel võib elektritõukeratta rehvivahetus õnnestuda mõõduka vaevaga, osadel juhtudel võib see osutuda korralikuks peavaluks.

Kui ühel ilusal päeval tabab muidu ilusat elu kurb tõsiasi, et elektritõukeratta rehv enam õhku ei pea ja on jube kiusatus võtta rehvivahetus ise ette, siis….see plaan on teoorias täiesti teostatav.
Eeldab see küll mõningate tööriistade olemasolu ja kannatlikust. Kindlasti on vajalik kahe pika metallist kummiheebli olemasolu, mis on saadaval ka meie poes.
Kui on arusaamine, et elektritõukeratta rehvivahetus on sama lihtne nagu jalgratta puhul, siis peame kahjuks kurvastava tõdemusega, et nii see ei pruugi mitte olla. Kogemus on näidanud, et mõningatel juhtudel saab rehvid peale ja maha relatiivselt kerge vaevaga, osadel juhtudel võib see panna ka pikema närviga inimese kannatuse proovile.
Osadel juhtudel on olnud ka vaja puurida velje sees olevat ventiiliava suuremaks, sest muidu ei saa uus siserehv koos ventiiliga sinna hästi paika.

Elektitõukeratas, siserehv, sisekumm, välisrehv, väliskumm
Elektritõukeratta siserehv ja välisrehv

Ühesõnaga, aitab Google ja Youtube.

Kui ise pole tahtmist sellega mässata või oled tööga algust teinud ja mingil põhjusel ei taha asi laabuda, siis too oma elektriline tõukeratas meile remonti ja me teeme rehvivahetuse ise ära. Asume Tööstuse 47a, Kalamaja, Tallinn.